Skybasert regnskap

Vi tilbyr tilgang til et skybasert regnskapssystem til fornuftig pris.

Som kunde får du tilgang til vår kundeportal, dette gir deg muligheten til å føre regnskapet ditt i den nettbaserte løsningen. Du benytter deg av epostadressen for å sende salgsdokumenter (regninger, fakturaer) og kontoutskrifter.

App på mobil gjør det enkelt å registrere timer for dine ansatte. Systemet støtter også OCR og remittering.

Alle tjenestene tilpasser vi kundenes behov for å spare tid, redusere kostnadene og gjøre samarbeidet så enkelt som mulig.

Våre hovedtjenester innen regnskap er:

  • bokføring
  • rapportering av MVA
  • lønn og a-melding
  • årsregnskap og ligningspapirer
  • rådgivning innen skatt og finans
Ønsker du å overføre regnskap til oss?

Ved å overlate regnskapet til oss, kan du være sikker at alle regnskapsoppgaver blir utført i tide og den nødvendige dokumentasjon vil bli levert riktige sted.

Vi hjelper deg i overføringsprosessen.

  • Vi vil gå gjennom dokumentasjonsflyten i selskapet ditt for å foreslå eventuelle forbedringer.
  • Vi vil kontakte det forrige regnskapskontoret for å skaffe nødvendige dokumenter.
  • Vi vil sjekke tidligere bokføringer for å gi deg bedre oversikt.
  • Vi tilbyr integrering av regnskapssystemet med for eksempel bank og lønnssystem.
  • Vi skal etablere rutiner som vil forbedre samarbeidet og spare tid for begge partnere.
  • Vi sender deg en startpakke med nyttig informasjon angående selve samarbeid og generelle regler
  • Vi oppdaterer deg om lovendringer og alt du bør vite i vårt nyhetsbrev.
Vil du snakke om hva vi kan gjøre for virksomheten din?

Send oss en forespørsel, så får du svar innen 24 timer.

    Samtale og kartlegge kundens behov

    Vi vil møte og avstemme dine forventninger og ser etter mulige løsninger.

    Pristilbud

    Du mottar et detaljert pristilbud for den årlige regnskapskostnaden.

    Avtale

    Vi avtaler oppstartsdato og signerer kontrakt. Du kan signere kontrakten via BankID. Hvis du ikke har BankID, kan du skrive ut kontrakten og signere den for hånd.

    Startdokumenter

    Vi sender deg en startpakke med nødvendig dokumenter og informasjon angående videre samarbeid. Du får også instruksjoner om hvordan du bruker 24sevenoffice-systemet.

    Integrasjoner

    Regnskapssystem, bank og andre systemer kobles. Fakturering med KID nummer opprettes.

    Pågående arbeid innen regnskap

    Du sender oss dokumentasjon månedlig eller fortløpende dersom du velger bankintegrasjoner. Du har alltid mulighet å kontakte din fast regnskapsfører og rådgiver om du lurer på noe.

    Hva sier kundene våre om oss?